maandag 25 februari 2008

Mijn eerste berichtje

Ik ga eindelijk mijn eigen blog starten op het internet. Ik zou dit al jaren geleden gedaan moeten hebben maar het kwam er nooit van maar nu is het dan toch echt zo ver. Vandaag heb ik een volkstuin gekregen van 200 vierkante meter, Kavel 20. Ik heb laten weten dat ik liever kavel 12 zou willen hebben wegens het gebrek aan zon op Kavel 20. Ook staan er bomen op Kavel 20 die ik niet persee hoef. Kavel 12 ziet er helemaal leeg uit. Vorig jaar zijn er pompoenen op gegroeid en nu ligt het braak. Het enige min puntje is dat Kavel 12 geen schuurtje in de tuin heeft staan, maar als ik er een wil hebben zet ik er zelf wel een neer, misschien zet ik wel een kas neer wie weet. Ik ga het in iedergeval zo een beetje van dag tot dag bij houden en jullie mijn vorderingen laten zien d.m.v. foto reportages en natuurlijk de geschreven verslagen e.d. Al met al denk ik dat 2008 een mooi jaar gaat worden met hopelijk met veel groen in de keuken.

Geen opmerkingen: